lördag, februari 18, 2006

tack för den du

bloggmobbning och bloggstrejk? what? jag visste inte ens att de orden fanns?
och nej, det är inte denna Lisa som det referrerats till, så ni kan sluta emaila/kommentera och kalla mig elak/dum/okunnig/känslokall, tack. vill ni vara trevliga är det bara att emaila till lisa-snabela-schmut.net men vill ni emaila skit så gör det till whoever-snabela-givesadamn.com

dessutom, en liten tanke; om man gör något för att stoppa sk bloggmobbning borde man kanske inte hoppa på andra bloggare.

9 kommentarer:

LipGloss bitch sa...

Klart att en anonym Lisa som kommenterar på en blogg måste vara du!? Eller?

louisep sa...

Whut? Hur har du blivit indragen i det (såg något fladdra förbi på knuff, ingen aning vad det är egentligen)? Och det är ju rent skrämmande att man inte lärt sig vad mobbing är när man påstår sig vara emot det. Check your premisses, typ.

schmut sa...

ja, en bitter Lisa kan det ju bara finnas en av, låt oss mobba henne...haha

deep|ed sa...

Det är lite sorgligt att det som vanligt är ungefär samma "gäng" som överreagerar. Jag har kikat igenom de kommentarer som ska vara "mobbande" och kan tycka de möjligen är korkade - men knappast mobbing. Plus att jag blir förbannad över att folk gett sig på dig! Har bloggat om det. Och har en jävla lust att få reda på vilka det är som anklagat dig för att outa dem ;)

anna sa...

Usch säger jag bara om dom som hoppat på dig!
Det är som du säger minst lika illa att anklaga nån för en sak som den inte gjort.
Tack förresten för tipsen!

deep|ed sa...

Fråga: har någon bett om ursäkt?

schmut sa...

jag har inte re-installerat min emailklient än så jag har inte kollat emailen på någon dag. dock i bloggen har det varit attans tyst. jag tror de missat att jag inte kan se ip hos blogspot..

Studiomannen sa...

Såg detta inne hos Deep Ed först.

Blev förbannad.

Minst sagt.

Stöttar dig.

whip sa...

Hi there! Very interesting blog. I'll add it to my favorites.
Best Regards,
whip