tisdag, februari 21, 2006

trafik på det dära internätet, ja ja

ibland tror jag internet är lätt fördummande, iallafall när man ser vad folk använder för sökord på Google. har vi kanske lite för mycket tid för vårt eget bästa?
veckans favoriter som av någon anledning ledde hit. jag är inte riktigt säker på vad det säger om mig att de just kom hit?! för min egen skull låter jag det vara osagt

  1. varför tar det så lång tid att tina upp djupfrysta varor
  2. hur mycket ska man äta av allt för att må bra (attans vanlig i olika varianter)
  3. hata + OS
  4. mögliga barn
  5. tonårsångest + Kent + jobbigt
  6. våga hata skugge
dock kan jag erkänna att blandningen är väl inte helt fel även om jag inte visste att barn kunde vara mögliga eller att mögliga barn fanns här hos mig?? att man dessutom skriver om det i ett blogginlägg gör ju att allt fler hittar hit, men så sant som det är sagt, då måste de trots allt söka på de orden.
men, för mitt eget bästa och för att känna mig mindre som 16-åring på skunk.nu och mer som gamling på blogspot tänkte jag skriva in lite saker här som jag tycker folk borde söka på och komma hit;
  1. Elvis är Gud
  2. böcker gör dig smartare
  3. våga vara en crazy old cat lady
  4. livet levs bättre färgglatt
  5. attans vad Cyndi Lauper är het!
  6. skänk en slant till folk som behöver det, inte till McDonalds.

1 kommentar:

Dilona sa...

Jag sökte på attans på google och hittade inte en enda länk till dig. Besvikelse. (eller har jag fel och du inte alls skriver attans särskilt mycket?)