onsdag, maj 09, 2007

hur mycket är ett komma värt?

igår valsade jag ner på stan och lustade lite över dagböcker. klämde lite på några moleskinees och undrade om mitt klotter verkligen är värt 168+44kronor? problemet med att köpa dyra anteckningsböcker är att man känner att det måste fyllas med mer än bara trist klotter. vad som skrivs eller ritas på pappret måste ju på något vis balansera väl med värdet på materialet använt.
att bara klottra är ju inte värt något i sig.
och nej, detta har inte alls någonting att göra med att bloggare börjat tigga pengar för att de bloggar så finfint och verkligen förgyller världen med sina visa ord....men det skulle kunna ha!
personligen tycker jag att vissa kanske betalas för att hålla sig borta från internet...

---------------------------


på tal om någonting helt annat - gult och rosa är en bortglömd men attans snygg kombo.

2 kommentarer:

Emmie sa...

Limegrönt och ceriserosa är också en hit. Och något av en favorit hos mig...

Maleandro sa...

Men det var det sjukaste jag har hört, få betalt för att inte sluta blogga....

jag gillar orange och rosa