måndag, juni 18, 2007

efit

i ett försök att hålla mig själv vaken och aktiv trots att det är sommar, klibbigt och halvdött, så antog jag en EFIT utmaning. Efit handlar inte om att banta på nätet eller att få datorn trimmad, utan att ta ett foto i timmen och ska man vara riktigt sann, så är det ju kanske inte direkt något man behöver säga åt mig att göra....men om vi glömmer det för några minuter så kan man se resultatet här

04.15 - dottern vill ha välling och utomhus är Baskervilles hound vilse i dimman

10.00 - morgonkaffe efter seg natt med många uppvaknanden

11.00 - nya fina jeans med den riktigt blå färgen jag gillar

12.00 - ska vi åka buss? ÅKA BUSS! JAA!

13.00 - och sedan åker vi tåg till Malmö

14.00 - vilse i Oxie och skrämmer vettet ur Evas grannar. sorry...

15.00 - Iggy har hittat leksaker men vill helst ha hunden. Jag förstår henne...

16.00 - Evas son serverar sig själv ett mellis ute på gården. Nam nam!
efit8
17.00 - åka buss, buss, buss. surLennart är chaffis.

18.00 - snackar med fåglar på Gustav Adolfs medans väntar på samtal från Honk.

19.00- tydligen har gästen hunnit sticka, så vi beställer indisk mat och väntar på café under tiden..

20.00 - parkarbetarna i Lund har tydligen en viss sorts humor...

21.00 allt i hemmet har katthår, t.o.m mobilen i taket

22.00 slasdasar mig i soffan med mat och juice

23.00 - tar en snabbis för att låtsas att jag har någon ork

2 kommentarer:

Python sa...

Vad skönt att läsa om era katthår, vi har nämligen samma fenomen här, fast med hundhår. Hundhår som hittas i blöjan, i köksfläkten och till och med inne i frysen - hur fn går det till!?!

Pellen sa...

Grymt ju! Bravo.