torsdag, juni 28, 2007

ingen är väl egentligen förvånad?


och nej, det är inte jag som kommenterat hos Lassbo, men det hade kunnat vara. vad man inte gör för att tjäna pengar....som att skriva shite man inte ens vet något om eller kan tänka sig researcha.
frågan är dock - vem är min namne med exakt samma email?



(missade att Barzcyk hade gjort ett inlägg om samma sak men med andra synpunkter. personligen tycker jag inte att det handlar så mycket som om det var till insamling eller för egen vinst som det faktum att Metros avtal är så flytande att det egentligen inte ens finns)

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
schmut sa...

spam deletad

Mickey J Barczyk sa...

Jag la vikten på inläggen om själva bloggidéen eftersom jag tycker att människans finurlighet var mycket intressantare. Gällande Metros avtal så skulle man nästan tro att det är någon praktikant på en försäkringsfirma som skrivit den :)

deep.ed sa...

Men är det någon som norpat ditt mail och namn?!!!