lördag, juli 14, 2007

Any of the above conditions can be waived if you get permission from the copyright holder.

jag vet inte varför jag inte gjort det tidigare, kan vara av ren slöhet eftersom inställningarna på Flickr är satta, men majoriteten av mina foton på Flickr är nu Creative commons, dock inte kommersiellt användbara och utan rätten att ändra.
gäller det mesta utom foton på personer som inte är medvetna om vad Creative commons är, det vill säga, de flesta utanför min familj.

foton är till för att tittas på och användas, inte att ligga och sura.
har du några frågor eller vill 'leka runt' med något foto, så emaila. jag är aldrig omöjlig.



obs:
bloggar du på Metrobloggen kan du inte använda bilderna eftersom de ger sig rätten att återpublicera bloggars material i andra medier (mina bilder är inte kommersiellt användbara).

Inga kommentarer: