måndag, augusti 06, 2007

i natt hade jag inte bara en av de hemskaste mardrömmar jag någonsin haft (så hemsk att jag t.o.m drömde att det här måste vara en dröm för så här grymt kan livet inte vara) utan även en av de mest verkliga drömmar jag haft. som tur var det inte en och samma dröm. den senare drömmen verkade så sann och så underbar att jag precis suttit och letat efter bilder på mitt minneskort.......som jag inte ens tagit. det var en dröm om världens bästa linskombination som gav en fin vaselinad macro med mörkt djup..
nördigt? jawohl!

däremot hittade jag den här bilden från idag på kortet - tjejerna på utflykt alternativt bebisarna anfaller


för er skåningar som är lika fotogalna som jag (eller om ni är trädspotters) gissa var vi var:



(alldeles för mycket mamma-liv på Schmut? deal with it, Iggy är Schmut Jr och ni är bara åskådare)

2 kommentarer:

KellyKorv sa...

tycker absolut INTE det är för mycket mammaliv på schmut. jag gillart.

och jag gissar på kullaberg för det är det enda stället jag vet i skåne (just nu). men där brukar det ju vara berg så det är nog inte det.

schmut sa...

nope. inte kullaberg.fast jo, det finns träd där med...