måndag, oktober 15, 2007

som tuggummi för själen

jag får för mig att jag hanterat allt ganska bra men när jag inser att jag kletat balsam i armhålorna, gett katterna veganplättar med banan och att jag berättat för läkaren att jag tog sorbits för att kunna somna, så inser jag att så är inte fallet.

kan inte låta bli att undra hur den här tiden kommer att se ut i backspegeln. kommer jag ens att minnas den?


------

kanske kommer jag att minnas den som tiden då jag började stirra mig blind på att skaffa en västgötaspets. jag har känt 3 västgötaspetsar i mitt liv och om man ska vara riktigt ärlig, så har nog den rasen och jag lite av samma mentalitet. ja, inte bara mentalitet :

"Västgötaspets är en lågbent, dock ej för lågställd, kraftig och orädd liten hund, vars hållning och uttryck vittnar om vaksamhet, energi och frimodig livlighet."
från Wikipedia
sätt en tuppkam på hunden och du har en väldigt luden Schmut...

3 kommentarer:

Gisela sa...

Jag hjälper dig med ditt akuta behov av designhjälp, om du vill. Du kan väl skicka ett mail med nån bild och önskad storlek o lite vad du är ute efter, så ska jag göra ngt enkelt snyggt.

:)

Stellan o Lotta sa...

Hehe! Västgötaspets.. hehe.. vad blir då Honken? Och slutligen Iggy, hon blir ju inte raaasren! Ach! Donnervetter!

schmut sa...

tack för erbjudandet men problemet är att jag inte ens vet vad jag vill ha...bara att jag inte vill ha det här!