onsdag, november 07, 2007

du, ge mig världens största banan!


min dotra må inte vara alltför bra på att uttala orden men kroppsspråket kan hon utomordentligt

---
och ja, jag må inte påminna alltför mycket om den genomsnittlige BingoLotto-spelaren men jag är inte riktigt lika dum som man tydligen tycker jag ser ut att vara. kommentarer som "Vad skönt att folk som du också skaffar barn" ses inte som en komplimang!
(den pärlan uttalades förövrigt av en expedit när jag köpte blöjor till min dotter.)

7 kommentarer:

Johnny sa...

HÄR

ajja sa...

Din dotter är nog bland det sötaste som fötts! (Tills min dotter föds ;)

Studiomannen sa...

Jag häpnas och ...eeeh småler, men hade jag varit med hade jag blivit skitförbannad! "Folk som du"?

F'resten: du skrev ju inne hos mig om begravningsbyråer och vi har hittat en pärla vi tidigare använt oss av och saken blev ju inte sämre av att en av de som jobbar där bor på samma gata som jag. De har redan gjort långt mer än vad jag hoppats på. Helt lysande.

Gisela sa...

Kanske var en vän till kvinnan som skrev det här som du träffade?

Man slutar aldrig häpnas.

Fin Iggy!

The Pale Green Woman sa...

Himmel ska man skratta eller gråta över sådana kommentarer?!

Önskar den bedårande Iggy dagens största banan till eftermiddagsfikat.

schmut sa...

ah, den där monica verkar ha fastnat i ett dike. eller kanske snarare i en förhoppning om att bli känd
(http://www.nt.se/personligt/artikel.aspx?articleid=1027237)

The Pale Green Woman sa...

Hon har rätt skumma åsikter, men ibland kan jag tycka att det är lite charmigt med personligheter som har en sådan intensiv övertygelse :-) De kan ha hur fel som helst, men de TROR på något med själ och hjärta. Det går inte att ta dem på allvar så det är lite synd om dem också.