måndag, november 05, 2007

...eh, leksak för välsminkad mellanstadietjej

8 kommentarer:

Kim sa...

Men snälla nån, var kommer de där perversa reklambilderna ifrån? Please svara "en skämttidning"...

Stellan o Lotta sa...

Undrar om man måste köpa nålar till eller om de finns i paketet...

Brorsan sa...

Vad är det för mallar som ingår? Japansk karp som täcker halva ryggen ? Tribal ner till armbågen? Love/Hate för knogarna? Med tanke på glittergelén tror jag inte det..

Fast å andra sidan, för vissa kundgrupper kanske My Little Pony är en stenhård gaddning att visa upp på skolgården ;)

schmut sa...

ah, det är faktiskt från Toys R Us julkatalog.

LipGloss Bitch sa...

Det finns en variant för vuxna också, i elloskatalogen :)

The Pale Green Woman sa...

Toys'R'us julkatalog?! Snälla säg att du skämtar??

Skinhead Barbiedoll sa...

Med den fick jag mina gaddningar. Tufft som fan.

Balloonfighter sa...

Herregud så vidrigt.
Jag blir ledsen nog bara av att min lillasyster ville ha bratz-dockor. Hon är för bra för skiten.