lördag, december 15, 2007

min penis, f'låt blogg, är större än din

varför blir jag inte förvånad när jag ser att det är Andreas Ekström som försöker sig på lite skvallertidningsmanér angående Herr Knuff? inte visste jag att Ekström brukade skriva om ekonomi?

vad är egentligen problemet? att Herr Knuff olikt de flesta andra bloggpersonligheter faktiskt håller en
låg profil? att han inte försöker ta över världen? att han inte sålt vad han skapat? att de flesta bloggrävar har mer tilltro till honom än andra aktörer på marknaden? att favoritlistan på Nyligen är ett av få ställen som inte ens kändisbloggarna kan glida in på och erövra?
är det tanken bakom det hela - puffa sig själv och sin bokförsäljning?

------


edit: svar på tal från Ekström
"Samtidigt finns det förstås alltid en och annan som inte förstår något alls om journalistik."
själv tycker jag fortfarande att det är komiskt att den store Journalisten gång på gång dyker ner på en och samma bloggman, nämligen Herr Knuff.

Inga kommentarer: