söndag, december 23, 2007

tandlös jul

årets julklapp blev utan tvekan tanden som krackelerade när jag åt mannens vörtbröd. trodde först att han kanske hintat i lite korngryn som inte kokat upp ordentligt eller att Iggy kastat i något när han tittat bort, men när det bara blev mer och mer i munnen, insåg jag att det var en tand som bara blev till småsand.

och vad har vi lärt oss av detta? inte att vörtbröd är evil utan att fasta tandställningar är evil för de sabbar verkligen tänderna i långa loppet. just där fästena klistrades fast är numera hål och jag gissar att det inte är en tillfällighet

1 kommentar:

Discoboll a k a Studiomannen sa...

Ajsomfan?

God jul vännen!

En fråga: jag förvarar mina bilder på nätet på Imagestation. De lägger inom kort ner så jag tänkte att du vet var man lägger upp dem. Hur blir man en Flickrare? Eller var du nu lägger dina bilder...