onsdag, januari 23, 2008



mymlan kallade mig igår för en rosa, tjejig blogg och eftersom jag är attans hård, Avril Lavigne ni vet, så var jag tvungen att byta layout för jag vill ju inte att någon ska missta sig och tro att jag är allmänt femme.
men stenhård som jag är, så kan jag inte hitta varken var man lägger kommentarer eller var man rättar till de stavfel som alltid letar sig in i mina inlägg.
ifall någon vet hur man gör så lämna gärna en kommentar



edit:
jaha, den fick dumpas för en blogg utan kommentarer är inte en blogg utan ett flertal insändare.
så jag återgår till att vara tjejig x 1000.

(och om ni inte fattar humorn i det hela så borde ni kanske klicka vidare)

5 kommentarer:

mymlan sa...

Men hörru! :) Jag kallade dig inte det. Du fick bara statuera exempel på en fördom folk skulle kunna ha här. (kom inte på så många bra rosa bloggar så det fick bli din)

Särskilt tjejigt är det ju inte här om man faktiskt läser det du skriver. Och det brukar jag göra serru. :)

deep.ed sa...

*asg* Och nu blev den ju mindre rosa ;)

mymlan sa...

Det går inte på nåt vis att kombinera huvudet du har nu med den rosa tapeten du hade förut? :)

schmut sa...

mitt huvud är en rosa tapet ...med svart tuppkam

SANDRA sa...

Men den här var nice. Skön färg.