fredag, februari 15, 2008

jag vet att jag borde kommentera kontroversen kring DeepEds post om sin egen medverkan i pappersmedia men det enda jag orkar säga just nu är att min något juvenila respons på pappersmedias surmule-reaktion hade varit att posera med tidningen bredvid min nakna bakdel. plus att allt smart redan blivit sagt, jag kan inte toppa något.

däremot kan jag säga att w00t w00t, nu skiner solen och w00t w00t, nu bloggar Queer vegan igen. det säger jag inte bara för att han är den enda bloggaren som känt igen mitt trista anlete i verkliga livet, utan för att jag saknat en riktigt vass karaktär på min sida av staketet.

2 kommentarer:

Joshua_Tree sa...

Varför poserar du inte med tidningen bredvid din nakna bakdel då? En bild säger mer än tusen ord och det där. :)

schmut sa...

det är ju inte jag som blivit totalt nerurinerad på av tidningen ifråga, så i mitt fall hade en bild bara varit ännu lite mer kött på internet