söndag, april 13, 2008

sökordspoesi - den nya svarta

såg en eminent idé hos Josh häromdagen som jag kände att jag var tvungen att ge mig på.
jag har visserligen inte skrivit dikter sedan jag var en attans djup tonåring, men jag känner ändå att jag måste ge det hela ett försök . de flesta sökningar som landar på min sida skulle kunna anses som något tveksamma, men det ska nog gå ändå

bär min livslust i en hammockbag,
vad är engagemang värt i tvättstugan?
bland blötdjur och bikinibrudar är jag minigris

grattis, en spruta sperma
tackar och tar emot
som sagogrynsgröt från min gamäng

min lilltå ger inte balans
det finns inget dåligt väder
bara depression på min torrent


1 kommentar:

Mia sa...

Tjena.
Nä, jag tyckte filmen var sämre än medelmåttig. Riktigt dåligt faktiskt. Fattar inte hur den kunnat få så högt betyg på imdb.
Teckensnitten jag använde heter Home Sweet Home och är nerplockat från dafont. Men eftersom jag är så jävla hygglig så skickar jag en direktlänk. ;)
http://www.dafont.com/home-sweet-home.font?nb_ppp=50
Pöss!