onsdag, maj 28, 2008

inte så rät, bara avig

de senaste dagarna har jag läst fler bloggar än på länge. kanske inte de bloggar jag vanligtvis läser men omväxling förnöjer. engelska behövs för att hålla språket flytande och matbloggar är aldrig fel.
en sak som jag dock inte kan vänja mig vid är alla reklam- och tävlingsbloggar. jag blir bara trött, förbannad och tvär. att tjäna en hacka är oftast inte fel, men när en intressant blogg blir inte bara mjölkig utan även vattnig (mini-mjölk!) för att få lite freebies, så tappar jag intresset.
ska jag vara riktigt ärlig så räcker det med en tävling för att jag ska klicka vidare.
behöver man tävlingar för att få folk till sin blogg så kanske man borde sluta blogga och sälja tupperware istället?

personligen är jag nog lite tvärtemot. som alltid. så fort antalet besökare stiger, så tappar jag lusten att blogga. jag är alltid lite avig.

1 kommentar:

SANDRA sa...

tupperware hahahaha

det har jag gjort en gång.
en. gång. och det var mannen som köte allt.