söndag, juni 01, 2008

somebody put something in my drink

de senaste dagarna har tillbringats i solen med fingrarna i jorden. sol ute, sol inne, sol i hjärta och sol i sinne.
kvällarna har tillbringats med kaffe läsandes amerikanska lifestyle-bloggar. allt är stora solglasögon, korta shorts och bambi-ben. lite 'hej, hej, jag läser Nylon och ska bli illustratör' samt dyrkan av rockikoner från 80-talet.

jag vet inte riktigt vad som hänt med mig. kan man skylla på vattnet? det eller klimakteriet. något är det..

1 kommentar:

Studiomannen sa...

Det roliga för mig när jag läser detta är att jag har större förståelse för påtandet än lifestyle-bloggarna. För att ha full koll på resten undrar jag lite över rockikonerna. Spännande nya sidor kan man ju hitta hos varje människa, men det skulle förvåna mig ifall du syftar på t ex Bryan Adams... :-D

Nu ska jag ta reda på vad en lifestyleblogg är. Gissar på Oprah för tonåringar...