onsdag, juni 18, 2008

spela svår

"..jag skulle aldrig googla mig själv på internet så jag skulle inte se det.."
sagt av Torehammar i Brunchrapporten
finns det verkligen människor som inte googlar sig själv? bollocks! min gissning är att de enda som aldrig tänkt på att googla sig själva är de människor som inte vet hur internet som fungerar och eftersom de är över 85 och bor på hemmet.

om det inte var för Christer och Pang Prego så hade jag nog valt att tuna bort P3 helt, men så är jag ju också gammal som gatan.

2 kommentarer:

Studiomannen sa...

Inte då. Ungdomen själv. Problemet är att det inte finns några BRA alternativ om man inte letar upp någon bra Internetradiostation.

Och naturligtvis googlar man sig själv. Det är för fan som att hävda att man inte onanerar för att det är syndigt. Det finns säkert tre stycken som avstår och de andra som påstår det ljuger.

schmut sa...

det bästa är att jag såg precis en referrer från sr där de googlat just på brunchrapporten.