måndag, juli 28, 2008

vem är jag?

semestern är slut och det har gått så lång tid sedan jag var internetaktiv att datorn inte bara glömt mina olika inloggningar utan även förträngt dem. eftersom jag är lätt senil minns jag inte var jag hade medlemsskap och än mindre vad jag kallade mig.
identitetskris á la 2008.

sammanfattning av semestern:
solsting, kaffe, lekdejter med hundar och barn, grävt stora hål samt gjort om alla gamla byxor till slaffsiga svenne-shorts.
slutsats:
oavsett vad amerikanska forskare må säga, så är flipflops Guds gåva till svettiga fötter samt svensk rock á la -95 till -97 var den bäst som producerats i Sverige. jag har alltså inte bara sett ut som om det var post-grunge utan även lyssnat på det.

2 kommentarer:

Mia sa...

Aha... Jag har varit lite sugen på macrofiltren, men aldrig liksom trott att de funkat. Men de är bra alltså?
Jag har en Pentax K100D Super.
Ps. Härlig pitbull du har. ;)

Pellen sa...

Jaså, vilken rock är det?