fredag, oktober 17, 2008

embraca bilringen!

efter att ha slöläst lite bloggar den senaste veckan måste jag fråga mig (och er) en sak:

är jag den enda kvinnliga bloggerskan i 25+ katetegorin som inte bantar/dietar/försöker tappa några hekto?
att jag är den enda bloggerskan i kategorin som inte sysslar med yoga, har en dyr skofetisch eller drömmer om diverse skådespelande fjunmustascher vet vi sedan länge, men det måste väl finnas någon annan som embracar sina bilringar och gladeligen matar sitt underhudsfett med kanelbullar?
ni vet, man är vad man äter. på gott och på ont.

5 kommentarer:

Barbafjant sa...

Alltså är jag söt, fet och lite gammeldags. I alla fall om jag baserar på gårdagens födointag, som mestadels bestod av smågodis, men även en stadig portion stuvad vitkål!

Jo. Det stämmer nog rätt bra.

Drottningen sa...

Du är inte ensam

Maria sa...

Nähä du!!! Jag jobbar stenhårt på min bakelsefetisch och den enda tatuering jag kan tänka mig är att få till en skogaholmslimpa (i plastpåse naturligtvis!) ditmålad på min bilring!!!

deeped sa...

Sen är du en av de mest intressanta bloggarna också :)

schmut sa...

att tatuera en skogaholmslimpa låter så smart att jag är lätt avundsjuk att det inte var jag som kom på idéen! fast personligen, så hade jag ju valt södervidinge.