tisdag, oktober 21, 2008

lite döden har väl ingen dött av?

jag tror jag måste gå till doktorn. allt snurrar, det gör ont när jag andas och jag är inte riktigt med i svängarna.
man skulle lätt kunna missta det för en ångest-attack om det inte vore för att jag hostar blod. problemet är bara att när jag går till doktorn är det alltid antingen eller.
antingen
Hoppsan hejsan, det här var ju ingenting! vad är du för en tramsa som tar min tid när barnen dör i Afrika?
eller så blir det en
Hoppsan hejsan, här var det dubbelsidig lunginflammation. ta taxi hem och prata inte med någon på en månad för annars dör du!
jag är ju trots allt tjejen som blev remissad till reumatologen men blev hemskickad därifrån med åthutningen att om jag var så dum att jag plastikopererat mig så mycket, fick jag minsann skylla mig själv!

kanske inte så konstigt att jag försöker bota allt med brämhults, sömn och lite kakor?

2 kommentarer:

Anonym sa...

De där sjuksymptomen som du beskriver låter inte riktigt bra... jag skulle rekommendera ett läkarbesök. Take care.

Auntie Li sa...

Visst håller jag på med guerilla gardening :) Det gåt lite trögt för sekunden, har du några fina idéer så är jag på! Kul att höra ifrån en Lundabo :)