fredag, oktober 24, 2008

pingu som stadsminister!


jag vet inte vad grannarna tänkte i morse om de råkade kika in i vår lägenhet:
Iggy fick sovmorgon och vaknade på solskenshumör. när jag lyft upp henne ur sängen så såg hon mest besviken ut, men när jag återkom med morgonsmoothien, så stod hon och dansade med Pingu. eftersom jag haft en sur natt utan sömn så kände jag att det där, det var precis vad jag behövde, så jag gjorde också en jigg med Pingu. sedan kom hunden och studsade runt framför Pingu. sto och ståhej med Pingy 7.40 en fredagsmorgon.

man blir så glad över att se honom (på Iggys vägg) att jag nästan funderar på att göra en i vårt sovrum också. fast då kan jag tänka mig att det är fler än bara grannarna som undrat lite...

4 kommentarer:

Vanja sa...

Det finns vissa likheter :)

För övrigt har du blivit utmanad. Kolla min blogg. ;)

Mvh
Vanja

The Pale Green Woman sa...

Pingu rules.

Toves sa...

Fin väggmålning! Har ni gjort den själva? På fri hand eller med någon mall?

schmut sa...

tackar. frihand en regnig morgon när barnet var helt stirrigt och behövde något att fokusera på.