tisdag, november 18, 2008

gräv ner schmut. djupare än djupt, tack.


bilden skulle kunna gå under temat "luden som få", men jag lite är lite mer teatraliskt lagd idag och den ska representera mitt mående just nu.
eller inte. jo, jag mår ganska surt, men särskilt djup har jag aldrig varit.

dock, jag har lagt till det på min önskelista och ni kan väl hjälpa till genom att ge mig lite boktips? kanske bloggtips? just nu är jag inte särskilt mobil och jag håller på att dö av leda. ren och skär leda.

4 kommentarer:

egoflow sa...

Det finns ju massa massa böcker & eller tidningar du kan läsa för att få bort din leda. Har du läst Extremt högt & otroligt nära till exempel...? av Jonathan Safran Foer. Den är bra! Eller James Freys böcker Tusen små Bitar & Min Vän Leonard...?

lisa sa...

Alla trädgårdsböcker av lena Israelsson är mycekt bra. Enda nackdelen är att man blir så inspirerad att man helst vill ut och gräva på studs, men du får tänka hur du vill odla nästa år istället.

PGW sa...

Åh om du hade bott lite närmare, jag håller just på att städa ut en väldig massa blanka lättlästa tidningar och böcker som jag läst klart!

Studiomannen sa...

Utmaningar kan ju vara hur fåniga som helst, men som tidsutfyllnad kan de funka.

Du är utmanad