måndag, november 24, 2008

en pik samt en virituell spya

jag är fortfarande smittened med Kings of Leon, även om det varit en paus i mitt något ensidiga förhållande med dem. jag vet inte varför, men någonstans i bakhuvudet ringer det en Sonics-klocka när jag tänker på dem. måste fundera ut vad det där egentligen betyder. den kristna bakgrunden?

dessutom, nedan är resultatet från handstils-taggningen. jag är inte mycket för memes (snälla, nej tack!) men om man kan infoga det på något trevligt sätt är jag inte den som är den.


vet inte vad det är som kommit över mig men jag har blivit lite besatt av fula animationer. tänk änglar, glitter, hundvalpar, nallar, regnbågar, gråtande delfiner och allt det där. vad man skulle kunna tänka sig kallas "myspace graphics" och det av ett skäl - släpp lös en amerikansk uttråkad kristen hemmafru på myspace och allt hon gör är att spamma med små personliga hälsningar som får Hallmark att framstå som djupsinniga.
jag bitter? ja, lite, men mest av allt är jag just nu lättroad. epilepsianfall är det nya svarta.

så, min väl uttänkta hämnd på alla som taggat mig i diverse utmaningar: posta den fulaste grafiken/bannern ni kan hitta. eftersom jag inte vill utsätta hela internet för en virituell spya av det här slaget, så räcker det om ni postar länken som kommentar.

1 kommentar:

frkf sa...

Du har fått en virtuell spya på min blogg! Fast din spya är faktiskt värre än min.