onsdag, december 10, 2008

ich brauche

  1. boktips
  2. bloggtips
  3. musiktips
jag är faktiskt så mogen och förberedd för livets alla nycker att jag har en liten anteckningsbok fylld med saker som bör kollas upp, men nu börjar det sina.
vad läser, glor & lyssnar du på?

(egentligen skulle jag även vilja be er göra kaffe år mig men jag inser att det är kanske att tänja lite på vänskapsbanden...)

edit:
bättre och mer kan ni väl? jag är så uttråkad att nyheten att Lindsay Lohan hade en blogg kändes som ett scoop!

6 kommentarer:

Sandra Gustafsson sa...

Läser Gomorra, Skumtimmen och Stina Dabrowskis intervjuer.

Lyssnar på Bo Kasper

Bloggar: eff, jonny is dead och En bulle i/ur ugnen

Sandra Gustafsson sa...

Elin såklart. Elin. (Hur fan kunde jag glömma Elin?)

Anonym sa...

Art news from Sweden.
The Best mohammed T-shirt art is from Sweden. Watch and read the info at,
http://www.mohammedt-shirt.com
Don´t translate read in English.

Sandra Gustafsson sa...

Jimi Hendrix.

anna sa...

läs labyrinten av kate mosse, lyssna på the killers nya, och bloggen trains to mars (googla) för fina bilder. eller bilder bland annat (googla igen)

e sa...

Läs Jasper Ffordes böcker om Thursday Next (The Eyre affair är först) om du vill har litteraturgeekig underhållning. Och så Agnes von Krusenstiernas böcker om förknarna von Phalen, enormt kontroversiella när de kom och man kana lugnt säga at de har extra allt. När man började bryta mot tabun på 30-talet så kunde man lika gärna ta alla samtidigt verkar det som.