lördag, december 13, 2008

yo yo, Ritalin in the house!

musikhjälpen är en rolig idé även om jag måste erkänna att valet av programledare får det att klia över hela kroppen på mig. kanske inte så mycket klia som få ett släng av hyperhyperhyper. radio, tv och internet. de 3 blir alldeles för mycket för mig live. ritalin skulle kunna gå in som sponsor utan att någon skulle ifrågasätta valet. fast kanske är det vad som behövs för att de ska klara så många sändningar på raken? för att stå ut med alla fyllon som passerar buren på väg mot nattmat på MacDonalds?

ska man vara positiv så kanske man bör vara glad över att de valt
en programledare man uppskattar? att de har en relativt aktiv hemsida? fast där kommer min negativa Lisa fram igen. jag måste undra lite över hemsidans upplägg : är det bara jag som inte hittar någonting? är webb-upplägget inte lite väl gammeldags och enformigt?
nu är Sveriges Radios hemsidor överlag väldigt förvirrande men den här tar alla rekord! kanske blir det lättare om man prenumererar på den i en rss-läsare?


nej nej, nu ska jag återgå till att måla Fan, Dora the Explorer, på väggen.

1 kommentar:

good morning terrorism sa...

yes. programledarna är bra var för sig, älskar brunchen likzom, men ihop: jobbigt.