onsdag, februari 18, 2009

Alice, who the fuck is Alice

Hade tänkt gå på Supersuckers/Nashville pussy spelningen på KB imorgon men eftersom jag hört ord som gamla, dammiga och trista nämnas i recensioner och på bloggar är jag inte säker på att jag har lust.
spiken i kistan var
"Sedan var det dags för Supersuckers. Trist tristare tristast. "Trallpunk" muttrade minst två av Sonic Rituals-medlemmar vid olika tillfällen. Jag skulle inte kalla Supersuckers trallpunk, men däremot är de där cowboygubbarna grymt överskattade.
Det rockade inte det minsta.
Men det gjorde det i dj-båset..."

från Rogerts blogg
Det finns inte mycket som är surare än att se ett gammal favoritband ha vittrat ihop och bete sig som ett coverband.
Betala 160 för att officiellt kunna deklarera att man tröttnat på ett band?
Nope, tror jag behåller mina pengar samt naiviteten.

Inga kommentarer: