måndag, mars 23, 2009

hehehelg

En kort re-cap av lördagens uppvärmning inför Dundertåget vilken gick så vilt till att en migrän tvingade mig att hålla mig hemma.
Dagens outfit var fräck och matchade området som hand i handske. Lägg gärna märke till hur Tretorns Sarek-modell kompletterar det hela samtidigt som de tillför en lantlig touch!
Området var lagom avslaget och dekadent för att få huvudpersonerna att glittra som stjärnor på en nattsvart himmel....
Ah, jag ger upp!
Jag har inte ett uns modebloggare i mig och dessutom har jag en 77-årings ork eftersom helgens migrän hade mig på knäna. Roky var dock lycklig eftersom det innebar att alla fokus låg på honom hela helgen.
Roky, Iggy och försöka få komma ihåg tillräckligt av Irans historia för att få flyt i Lipstick Jihad, det var helgen det.

Inga kommentarer: