tisdag, mars 24, 2009

olydig hund

Om sidan ser konstig ut så beror det på att mitt webbhotell (inga namn nämnda) lade ner och man blev förflyttad till ett annat webbhotell (fortfarande inga namn nämnda) som nog tog sig vatten över huvudet när de sade sig kunna ta emot över 10.000 nya kunder över en kort tid.
Jag tackar Gud att jag inte hade en wordpressblogg på egen domän utan att jag tjuvade med en blogspot inlänkad, för annars hade allt här varit tyst och mörkt som i graven.

Förhoppningsvis fixar allt sig när webbhotellet ifråga inser att en hel del kunder saknar en hel del filer, att kataloger bytt namn och nya kataloger tillkommit.



Edit: fortfarande illa och på väg utför. Har därför temporärt flyttat lite av designen till Bloggers egna host. Man kan ju alltid hoppas att det hämtar sig efter en god natts sömn.

2 kommentarer:

bernhardtz sa...

kan det kanske vara ballou?

schmut sa...

ju längre tid det tar för det här att fixa sig, desto större är chansen att jag skulle bekräfta det.
just nu känns den sannolikheten ganska stor.