onsdag, mars 18, 2009

plupp och vitlökskaninerna

Ett säkert tecken på att man börjar bli gammal är att man inte orkar vara uppe hla natten. Ska jag vara riktigt ärlig så klarar jag inte ens att vara uppe halva natten längre och det trots att jag klippt mig i samma frisyr som jag hade när jag var 20. det vill säga, frisyren som fick mig att likna
  1. Plupp
  2. en ananas
  3. Sideshow Bob
Vad är det de säger, "Ett skratt förlänger livet"? Jag bjuder på det. Ja, det och ännu en mobilbild från min fina odlingslott som har koloniserats av en grupp kaniner. En bunte kaniner med hemsk andedräkt eftersom de ätit upp all vitlöksblast. Det borde iochförsig göra det lätt att leta upp de skyldiga - följ bara stanken.

2 kommentarer:

Erica sa...

Du är kul! Jag gillar det jag uppfattar som torr humor. Självironi och förmågan att se sig själv med självdistans är en egenskap somn förstärker humorn.

lisa sa...

vitlöksblast? de äter verkligen allt, de där kaninerna.