fredag, juni 05, 2009

bekämpa ondska med väldoft

Jag hör glassbilen var och varannan dag. Det irriterar mig nästan mer än att mina höfter har stelnat á la värsta gunslingern. Däremot är jag glad över att mina äppelmynta-, pepparmynta- och krusmynta-sticklingar fått rötter och att min plan att låta myntan tränga ut ogräset på odlingslotten således kan gå av stapeln. Bekämpa ondska med väldoft?
Dessutom bör tilläggas att jag är inte bara allmänt bitter utan även vithårig numer. Inte pga för mycket bekymmer, även om det finns sådana också, utan som resultat av en lasering gone wild. Insidan av kolonistugan var nog inte lika vit som min nacke.

2 kommentarer:

Stellan o Lotta sa...

VAFAN! Har ni permanentat hunden???

För övrigt har jag skaffat en Chokladmynta! Luktar som AfterEight!

schmut sa...

Inte riktigt. Detta är en av Rokys polare, Micki.

Jag har blivit riktigt hooked på mynta. Alla sorters mynta! Choklad-varianten har jag letat efter men den var slut. Blir det gott té?