måndag, augusti 31, 2009

bloggslisk


Sedan ett tag tillbaka är jag sjuk och läser fler bloggar än vad jag har egna ord. Därför känns det som en idé att faktiskt tipsa om några av de bloggar jag läser alternativt tittar på för inspiration:
  • Splodgy - ett återkommande tips som dessutom gav mig idéen att faktiskt tipsa om bloggar då jag hittar en hel del av mina nya favoriter via henne.
  • Binny - bloggen är ny men illustrationerna bådar gott.
  • Knivlisa - jag har läst namnet i folks länklistor men aldrig tittat. När jag gjorde det var jag fast. Vass tunga och humor, bra kombo.
  • decor8 - inspiration med bredd. Bra sätt att hitta nya favorit-bloggar inom inspirationsområdet. För en kitschälskare är det guld värt.
  • Lady Dahmer - ännu ett återkommande tips. Vardagsblogg som tydligen provocerar lika mycket som den läses?
  • Deerlings & ghostthings - drömskt, vackert och väldigt oskuldsfullt
  • Spenatmamman - jag ska bli som Kajsa när jag blir stor. Iallafall hoppas jag att min blogg kommer att lika hennes mer.
  • Underbara Clara - när håret blev kort kom en ny tjej fram. Iallafall inbillar jag mig det. Säger med all säkerhet mer om mig än om henne.
  • Jannike Viveka - inspirerande och snyggt med egna och andras foton.
  • Switchblade sisterhood - ännu en blogg som får mig att önska att jag var lite smartare och kunde hålla tungan rätt i mun istället för att somna i gröten.

1 kommentar:

Kajsa sa...

Nämen oj, det va snällt skrivet om min blogg! Jag som skulle vilja att min blogg liknade din lite mer, hur å detta ihop?