torsdag, augusti 06, 2009

toodiloo



Det är inte så att det händer för lite saker i mitt liv som gör att jag inte bloggar, utan snarare tvärtom. Livet går i 180 och jag skördar, gödslar, bygger lego och ritar Svampbob karaktärer tills fingrarna blir blå. För att vila ut aka blåsa rent huvudet spelar jag Farmville på Facebook. (Jag är nog en av få som kan använda ett socialt verktyg till att leka själv i sandlådan).

Dock har jag en glad nyhet att berätta (för de som inte redan läst det i tidningarna):
Folket på Tunisborg, vilket även kallas Kävlingevägen i media, har fått en andra chans då det kommit en ny förvaltare (via tvångsförvaltning) som vill just förvalta gården och göra det till ett (fortsatt) trivsamt boende.

Nu vila. Sedan äta, leka Iggy, leka hund, skörda grönsaker, memorera Krusty Krabs inredning etc...

Inga kommentarer: