fredag, september 25, 2009

länkkärlek och en tävling



  • Soya - rakt fram och enkelt om mammalivet.
  • Switchblade sisterhood - smart och mitt i prick. Politisk kommentar dold bakom sarkasm.
  • Burriburr - hittades av en slump men är klar favorit. Underfundig humor.
  • Jannike Viveka - egna foton blandat med andras. Bra inspirationskälla.
  • Bon Vintage - egentligen en onlineshop men även en sympatisk blogg med coola kids och snygga kläder.


Om sanningen ska fram så är jag fattig och ser för jävlig ut. Därför tog jag chansen att vara med i Killer colors utlottning av hudvårdsprodukter. Egentligen är jag emot tävlingslänkning av princip men eftersom jag läser bloggen annars lättade jag lite på mina dystra regler.

1 kommentar:

Soya ★ sa...

Kärlek tillbax! Blev glad av dina ord, enkelt och rakt är så jag vill ha det :D