lördag, september 19, 2009

Transexuell varghona?

Jag kunde inte låta bli att följa lämmeltåget till 118800:
fråga och du skall få svar.
Precis som alla andra frågade jag om egna bloggen i hopp om att få höra något roligt. Istället blev det lite freaky - jag fick ett hemnummer till en kvinna som hade ett någotsånär liknande namn.
Jag ändrade min fråga från Vad är Schmut? till Vem är Schmut? och får då svaret:
"Schmut är en riktig hårding. Eftersom han är uppvuxen i varggropen på Kolmården har hans liv präglats av vilt umgänge med sina vargbröder och ett emperiskt letande efter föda. Nu på senare dagar har han övergett det inpräntade animaliska beteendet och anpassad sig till ett liv bland människor. Han har enorm potential tack vare sina intensifierade sinnen. The world is his oyster."
Krökar de vilt på 118800 eller?
Borde det kanske vara min följdfråga?

Inga kommentarer: