torsdag, oktober 29, 2009

Glenn vid din nipple



Splodgy tar upp handsken angående tatueringar och jag känner att jag måste spinna vidare på temat. Dock inte mina den här gången utan en av min mans tateringar.

I början av vår romans, för drygt 10 år sedan, var jag väldigt konfunderad över en sak och det hela var så förbryllande att jag inte kom på att fråga honom hur, var och varför han hade tatuerat Glenn Danzig på bröstet. Visst, han var och är ett stort Danzig-fan men steget från att gilla någon till att göra en ganska tafflig tatuering av Danzig med allmänt sultry uppsyn, det steget är i min värld tämligen långt.

Jag tror att det tog nästan ett år innan jag av en slump fick veta att det inte var Danzig han har på sitt bröst utan zombieflickan Night of the living dead.
Där ser man..

3 kommentarer:

Katarina (splodgy) sa...

Ha ha ha. Underbart roligt. Vad sa han när du berättade vem du trodde det var?

schmut sa...

Han tycker fortfarande att jag är knas som ser mer av Danzig än av Karen. Man ser kanske vad man vill se?

PGW sa...

Fniss :-)