måndag, oktober 26, 2009

pausfågel


Precis lagom efter att jag skrivit något präktigt om att mina gummistövlar höll mig varm, torr och finfin, så fick jag hög feber. Natten har tillbringats i limbo mellan drömmar och hallucination. Det hela blev inte bättre av att jag sett Paranormal activity igår kväll så någonstans i min dröm var jag säker på att min feber var orsakad av att jag var besatt av en demon.
Trots det hade jag närvaron att trycka i mig lite febernedsättande och när jag vaknade imorse var febern "nere" på 39,1 och nu börjar jag känna mig mer som mig själv, om än något seg.

Dock är jag inte riktigt på den nivån där jag kan författa något vettigt, trots baljor med kaffe, så jag tänkte ta tillfället i akt att tipsa om 3 bloggar som jag har slösurfat hela morgonen.
  • Sister Disco där allt får mig helt smitten. Från hennes bakgrund till hennes tintade foton till hennes sminkningar.
  • Lily of the Valley är en favorit i repris. Eller snarare, jag tror mig ha följt samma person på olika portaler.
  • Lady Thirty ritar tufft och hårt. I synnerhet illustrationerna från hennes eget liv är fenomenala.

Och nu Farmville. Ett spel där man inte behöver tänka till utan bara upprepar en rörelse. Som gjort för bakfulla alternativt febertrötta.
Om ni vill får ni gärna säga något übersmart alternativt superinspirerande här för chansen att jag gör det idag är lika med noll och jag skulle behöva bli lite smart by association.

1 kommentar:

Stellan o Lotta sa...

Farmville är bra... Klappar min rosa kossa Bruno och min bruna kossa Rosa.
Jag gillar Café World oxå.. Laga mat bygga café. Fast jag saknar lattemammor med chic barnvagn i spelet.