fredag, november 13, 2009

Dumma frågors dag / Bloggnörderi

  • Jag vill ha en ny bloggdesign men behöver inspiration alternativt hjälp. Bra länkar?
  • Mitt webbhotell är tämligen funky monkey och lägger till och tar betalt för beställningar vi inte gjort, så jag behöver ett nytt. Vad använder ni och vad kostar det?
Egentligen gillar jag ju det här att vara helt diy, från tanke till produkt, men ibland känns det som om jag får för få intryck för att kunna svänga ihop något bra som håller i längden. Jag blir alltför lätt missnöjd med och trött på vad jag gjort.

5 kommentarer:

Sjumilakliv sa...

Manufrog och Binero är bra webbhotell som är billiga (ffa manufrog) och funkar kanoners med Wordpress. Rekommenderas.

Inspiration... googla wordpress themes så hittar du massor ;)

schmut sa...

Tack, men nu ligger jag på Blogspot och trivs förvånansvärt bra här. Testade wordpress tidigare men det ville sig inte riktigt.
Just färdiga themes till Blogspot/Blogger har en viss förmåga att se ut som inscannat smält smör - pixligt, fult och dassigt.

Sandra Gustafsson sa...

oderland rekommenderar jag starkt, deras kundservice är värd allt.

Sandra Gustafsson sa...

... och vad det kostar beror på vilket konto du väljer.

Anna sa...

jag använder one.com och tycker de är bra, billiga och håller bra kundtjänst...

sen gillar jag med wp, men blogger har en del snygga enkla teman, jag är ju en sucker för vitt och rent, vi kan vara olika där..