onsdag, november 25, 2009

saker som förvånar en onsdag

  • Jag ägnar mer tid åt att hålla min dator fräsch på utsidan än vad jag bryr mig om min hårddisk.
  • Att folk blir så förvånade över hur det ser ut hos Sveriges grisbönder. Vad trodde de när de förväntar sig att betala nästan ingenting för något som levt?
  • Bloggar som har mer reklam än inlägg - vem orkar läsa?
  • Min hund som alltid gör det svårt för sig genom att försöka klättra upp i buskar för att uträtta sina behov.
  • Majoriteten av kommentarerna hos de stora bloggarna består av spam, lovord och korkade frågor som Tycker du blått är en fin färg?
  • Kitty & the K inte slog sig in på p3s spelningslistor.
  • Att jag inte har något vettigare att göra än det här...

2 kommentarer:

Stellan o Lotta sa...

För att utsidan är skojigare än skiten inuti?

För att folk generellt tycker om griseknoen och har en romantisk reklamglittrig bild av lyckliga grisr som blir kliade bakom öronen av snälla grisabönder.

Ingen...

Klätterhund? Ummm.. Kanske Roky tycker att det är mer utmanande att skita uppe i en buske än att pinka på en stolpe??

Tycker du om lakris?

Jag gillar Kitty!

Jag har mycket vettigare grejer att göra, men ändå gör jag det här..

J sa...

Men att smyga in reklam i länkar är ju också ett kul sätt tydligen. Man tror man ska bli länkad vidare till något spännande men hamnar istället på en sida med superbra tandblekning...

Jo, till det om Rosing. Jag är trög, trött eller vad som helst men jag fattade inte riktigt vad du menade.