fredag, november 06, 2009

tips


Jag läser alldeles för många bloggar men det senaste året har jag blivit alltmer poly och tankspridd - jag följer få från dag till dag och lusläser än färre. För mycket annonser, köpta inlägg, hopp om att bli proffsbloggare och allmän shoppingtristess gör att allt fler bloggar faller ifrån min lista.
Därför gör det mig JippiJaaYeah-glad nu när Anso öppnar upp sin blogg igen.

Däremot tar jag gärna emot bloggtips. Alltid. En läst mening är bättre än en oläst mening.
Min bloggsamling hittar du på Bloglines där svennar indikerar att det är just svenska bloggar det rör sig om.

2 kommentarer:

anso sa...

raring! tack för att du tipsar :) och den bilden har jag inte sett innan, gillar den skarpt. och jag saknar svea. nu ska jag bara hitta ett sätt att promota bloggen mer så jag får massa mera läsare..tips på bra sidor? vad sägs föresten om söndagsdejt? du, jag, hund, barn & kaffe.

Candyink sa...

Ja då kanske det inte är Amina Munster?
Jag har ingen aning om vem det är, men en sak vet jag å det är att hon är het!!!