fredag, november 20, 2009

we like överraskningar


Det är inte ofta jag vinner saker. Tvärtemot är det så sällan att när det väl händer är det en stor sak. Idag visade det sig att jag vunnit en tävling hos LivingGreen och eftersom de senaste veckorna varit något upp-och-ned hade jag helt missat att jag hade något att vänta. Därför blev det en dubbel surpris! Som pimento i en oliv. Det ni!

Tydligen kan man starta en egen eko/miljö-blogg på siten vilket är ett tips då jag märker att alltfler bloggar lägger till ett eko i sina tags eller t.o.m i sitt namn.
En av bloggarna tog tidigare upp ett märke som jag varit lite sugen på men aldrig sett i verkliga livet - PlantLove från Cargo. Någon som testat?

1 kommentar:

anso sa...

congrats! hoppas vi kan fira våra vinster över en kopp kaffe nästa vecka, yes?