torsdag, februari 04, 2010

Bästa smeknamnet

Hittar jag i DN och om jag hade haft lite bättre koll hade jag säkert hört talas om det långt tidigare
"Och så kommer BUS-bloggarna (Brun utan sol-bloggarna – typ kossor och dessie och paow.) att behöva provocera ännu mer för att nå ut. I skrivande stund ligger ju till exempel Kissie under kniven för att få schyssta bröst till sommaren."
BUS-bloggare? Vilken underbar benämning! Måste dock fråga mig om det är brun utan sol eller om det bara är foundation i helt fel nyans? Det senare vore ju nästan trevligt för det skulle innebära att smink-missar som annars är rejäla faux pas skulle bli inte bara accepterade utan även trendiga.
Själv är jag en TJK-bloggare med en trist jävla kärring blogg.

Oavsett vem som är vad och varför, så är det skönt att se att Johanna Ögren fått en rejäl plattform där hon inte behöver megafon för att höras.

1 kommentar:

tristessan sa...

Jag har lite svårt att förlika mig vid tanken på att jag skulle läsa en kärring blogg. Du måste ha fel!