tisdag, augusti 10, 2010

Tredje gången gillt

Tanken är att jag ska återgå till studierna i höst. Märk väl, tanken. Jag vill, jag måste men jag är inte riktigt säker på att kroppen hänger med. Just nu känns det mesta som ett delirium orksakat av Citodon, Tramadol och trötthet, men om jag verkligen vill så måste det gå?
Just det, jag tror fortfarande på mind over matter. Bara viljan är fullmatad så går det mesta av bara farten.

Iochmed allt det här funderar jag på att återuppliva schmut. Få igång henne lite, få henne att tänka, brinna, muttra och viktigast av allt, göra något som kräver lite tanke på regelbundna tider. Genom att outa mina planer här så måste jag verkligen se till att allt fungerar. En kass kropp är just bara det, ett skal. Eller? Passande nog så återupptar jag Folkhälso-studierna.

Så, där har ni något att oddsa om. Grattis.

1 kommentar:

anso sa...

det kommer att gå bra, låt the mind rule the body så långt det bara går. du har så många tusen gånger bevisat hur stark du är. pluggdejtar gärna på bibblan i höst. vi laddar upp med sköna pennor & moleskine & kaffe. (ska köpa lite tjockare moleskinebok snart, köpte ett trepack beiga tunna pappershäften på rea...jag när HOOKED!) önskar dig inget annat än all lycka i världen och att dina studier kommer att fungera bra. xxx