fredag, februari 11, 2011

Förpackningsnörderi


Egentligen är det här fel blogg för sådant här men jag gissar att Schmut-läsare har mer överseende med mobilfoton än sminknördarna där borta på halvt bortglömda Rugby beauty.

Oavsett vilket så måste jag visa den här förpackningen som går i Nylon anno-07 alternativt MNY anno-10 stuket. Kanske lite passé enligt vissa men jag personligen blir helt till mig i trasorna; Italienska Davines multiprodukt för kropp och hår. Kommenteras med att man alltid ska "rinse well" men det är jag något för slö för när det gäller sandpapperstorra armbågar...

Denna vann jag borta hos Naturligt snygg vilket är en eminent blogg som fokuserar på all skönhetsvård som är ekologisk alternativt det något mer luddiga naturlig.
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: