lördag, juli 02, 2011

Köpsug

Jag är inte känd för att vara en shoppingmama utan mest bara en mamma, men på sistone har jag haft ett sug i shoppingtarmen (vilket tarvligt uttryck!) efter
  • Midjeväska
  • Vätskebälte
Båda är bevis på att jag inte bara hittat tillbaka till löpträningen utan även fastnat för det. Vem skulle annars köpa sådana vansinnigt fula saker? Det borde väl finnas några man blir glad av att titta på?

Kanske en prenumeration på Runners World är nästa grej? Tänkte ge mig det när jag sprungit mitt första lopp. Japp, ni läste rätt - jag ska springa ett lopp! Inte för att ta tid eller känna pressen att arbeta mot en halvmara utan mer för att ha ett mål så jag inte tappar bort löpningen när en god glass och fikaträff kallar.

2 kommentarer:

Fifi sa...

Jag har inget vätskebälte, men en liten version av ett i form av en grej som sätts fast på armen. Det får visserligen bara plats en liten flaska, men den räcker till att släcka den värsta törsten med iaf. Dessutom är det en ficka på den där man kan ha nycklar.

schmut sa...

Typ som de man har sin Iphone (ifall man nu skulle haft en sådan mackapär) i?