söndag, oktober 02, 2011

Nya vänner

Köpte ny dator då den förra pajade lagom till terminstarten (ligger fortfarande 2 veckor efter med allt) och med den gamla försvann allt. Det kan låta lite sorgligt men ska jag vara förbannat ärlig så var det skönt att starta fresh: alla länkar och bokmärken var borta så slösurfandet höll sig till ett minimum.

Tyvärr innebar det även att jag glömde bort mina rutiner såsom bloggläsning och periodiskt bloggskrivande. Hade det inte inkommit en udda kommentar om sk mördarsniglar (och deras kärlek till kål) hade jag inte ens insett vad jag glömt!
Ni har alltså små slemmiga varelser att tacka för min ovärderliga internet-närvaro. Lisa, kommer tillbaka precis som årliga sleminvasionen Slemmisen nedan vet jag inte riktigt vem hon är eller vad hon gör men jag gissar att även hon har en blogg. Det har vi alla...

1 kommentar:

monalog sa...

Läser dig lite då och då, och nu måste ajg bara säga att jag älskar dina bilder! De är så råa och vackra.