lördag, september 22, 2012

Sillmjölk låter oerhört onice

Just nu är det inte mycket action i mitt liv vilket reflekteras i bloggen. Det äts kanske lite annorlunda eftersom det visade sig finnas en mjölkallergi i grunden. Det springs kanske lite mindre för att jag har haft alldeles för lite tid på sistone. Vårens sjukdom avspeglade sig i missade studier och de har jag fått försöka ta igen nu samtidigt som vanliga terminen startade. So far so good.
Men, jag är ju ganska sliten och tämligen opepp. När ens bästa träningspolare har 4 ben och gärna gör avstickare för att gräva gångar tillsammans med vattensorkarna så känns det lite trist att nöta asfalt på kvällarna. Skulle springa Iform-loppet men fick ingen barnvakt för alla skulle se George Romero som naturligtvis var tvungen att hälsa på i Lund precis samma helg.

Så jag behöver pepp. Gärna en stor låda. Därför tänkte jag försöka vinna en träningsdagActic i Lund med en peppig träningspolare som inte kommer gny för att tennisbollarna lämnas hemma och kaninerna är på ängen. Vote for me, vote for Pedro!

1 kommentar:

Nova sa...

Oooh sojavisp! Det måste jag ha i nästa gång, tackar för tipset :)