fredag, februari 07, 2014

Tipset: sktchy

Just nu finns det inte mycket tid till något mer än att vara sällskap, sidekick, boxkudde och snuttefilt, men när jag väl får tid så ägnar jag allt mer tid åt appen Sktchy. Där knyts kontakter i form av porträtt. Tycker man om att teckna kan man ha appen som övning eller plats att hitta inspiration och nya tekniker. Tycker man inte om att teckna men vill se hur andra ser en kan man signa upp för att dela med sig av sina foton. Alla vinner på det och mest då jag som slipper stalka stackars okända på instagram att rita av...

Hittills har jag bara hunnit rita lite mer än en handfull porträtt varav majoriteten inte varit något speciellt. Dock var det senaste porträtten jag fick avritat helt exceptionellt och gjort av Vin Ganapathy.

Inga kommentarer: